Deelnemers

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op.

 

Telefoon: 050 - 36 11 113 (werkdagen van 8.00 - 17.00 uur)

Contactformulier

Researchers

Do you have a question regarding working with Lifelines? Please contact us, we're happy to help you.

Contact us

Pers

We voorzien media graag van informatie en we behandelen graag verzoeken voor interviews, opnames en beeldmateriaal.

Stuur een e-mail

jongetje in een tent in zijn slaapkamer

Ik kan de inhoud van de app niet zien, in plaats daarvan zie ik iets van ‘missing {} translation' of een vergelijkbare foutcode

Waarschijnlijk is je smartphone of tablet in het Engels (of een andere niet-Nederlandse taal) ingesteld. Omdat de teksten in de app alleen in het Nederlands zijn opgesteld (omdat het onderdeel is van een Nederlands onderzoek), kan de taal van de app niet worden aangepast. Dit heeft tot enkele bugs geleid. Er zijn twee oplossingen:

1.       Je kunt de app via de App Store of Play Store updaten naar een vernieuwde versie (eventueel door de oude versie te verwijderen en de nieuwste versie van de app opnieuw te installeren). De nieuwe versie werkt goed wanneer je een niet-Nederlandse taal hebt ingesteld op je apparaat.

2.       Of: je behoudt de huidige versie van de app, maar bij de taalinstellingen van je apparaat kies je voor Nederlands, of voeg je Nederlands toe als tweede taal en maakt hier (tijdelijk) de voorkeurstaal van.